FAQ - pytania i odpowiedzi o sztukaterii Decor system

Zamówienia

Jak mogę zamówić wasze produkty?

Czy dystrybuujecie wasze produkty na terenie Europy?

  • Tak. Wysyłamy nasze produkty do klientów z Europy.

Gdzie można kupić wasze produkty?

  • Towar można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy w Prądocinie koło Gorzowa Wlkp. Wysyłając towar na terenie całej Polski korzystamy z usług firm kurierskich UPS i DHL.

W jaki sposób zabezpieczony jest towar w transporcie?

  • W Decor System przykładamy ogromną wagę do odpowiedniego zabezpieczenia towaru w transporcie. Wszystkie elementy są poprzekładane warstwami styropianu a wolne miejsca w paczce wypełnione, aby towar się nie przemieszczał . Wysyłane  przez nas paczki są zawsze ubezpieczone. Dla zminimalizowania ryzyka uszkodzeń, standardową formą wysyłki jest umieszczenie paczki na palecie (koszt 180,00 zł/brutto).

Jak długo będę czekać na otrzymanie przesyłki?

  • Większość asortymentu mamy na stanach magazynowych i mogą być wysłane natychmiast po złożeniu zamówienia. Natomiast asortyment nie oznaczony jako "Dostępny"  wysyłamy w terminie 3-7 dni roboczych.

Jakie jest minimalne zamówienie?

  • Nie ma minimalnej ilości.

Czy jest możliwość przesyłki za pobraniem ?

  • Wszystkie zamówienia są realizowane na zasadzie zaliczki 100%, wysyłamy towar po zaksięgowaniu kwoty na koncie lub otrzymaniu potwierdzenia wpłaty. Przesyłka za pobraniem jest możliwa w wyjątkowych przypadkach (np. przy bardzo małej wartości zamówienia).
Szybki kontakt

Dział sprzedaży:
Alicja Oskwarek
tel. 531220850
biuro@decor-style.pl

Dział marketingu:
Sebastian Konat
tel. 511 126 012

s.konat@decor-style.pl
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.